Nog 2 weekjes! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Laura Hendriks - WaarBenJij.nu Nog 2 weekjes! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Laura Hendriks - WaarBenJij.nu

Nog 2 weekjes!

Door: Laura

Blijf op de hoogte en volg Laura

22 Maart 2011 | Nederland, Amsterdam

Hallo allemaal!!

Nou, vandaag over 2 weken zit ik in het vliegtuig richting Zuid-Korea, om daar de Koreaanse taal en cultuur te gaan studeren..
Ik heb er ontzettend veel zin in, al wordt het toch wel spannend nu het zo dichtbij komt.
Ik ben er al een keer geweest, dus het scheelt dat ik al een beetje weet waar ik terecht kom.

Het komende jaar zal ik regelmatig proberen om hier een stukje te schrijven en zal ik ook veel foto's plaatsen.
En reacties zijn natuurlijk altijd welkom :)

Wil je graag op de hoogte blijven van de berichten en foto's die ik hier plaats, dan kun je links onder een telefoonnummer of email adres invullen. Iedere keer als ik iets plaats krijg je daar dan een berichtje van.

Ik ga alles en iedereen natuurlijk erg missen, maar een jaar gaat sneller voorbij dan je denkt!

Tot snel!!

• 23 Maart 2011 - 17:39

Ellen :

Hee laura,

het begint inderdaad al heel erg op te schieten! en natuurlijk zullen wij je ook missen.
    maar via deze site zullen we zeker nog contacten! en eerst hebben we nog een hartstikke gezellig afscheidsfeestje van je.

Alvast heel veel succes en plezier daar, en hou ons maar goed op de hoogte

x

• 29 Maart 2011 - 09:23

Karen:

Hai Laura,
    Heel veel plezier in het verre oosten. Ik hoop dat je een fantastisch jaar tegemoet gaat. Ondertussen zal ik een beetje op je moedertje passen en haar natuurlijk steunen en troosten op de momenten dat ze je héééél erg mist :)
    Groetjes,
    Karen (collega van Hetty).

• 01 April 2011 - 17:37

Lois Raaijmakers:

Heee Laura!

Echt super gaaf wat je gaat doen; had al aantal keren gelezen over je plannen of Facebook en Hyves...
    Mar Komt nu inderdaad dan ineens wel dichterbij!:)
    En je hebt helemaal gelijk naar iedereen; zo'n jaar gaat zoo snel voorbij!
    Dus geniet er van! Ga ik ook doen mijn laatste 3 maandjes.;)

Succes!

x